بمون تا تمیز شی....
بمون تا تمیز شی....

 
درباره وبلاگ

 

موضوعات

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 89
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 415
بازدید کل : 53492
تعداد مطالب : 148
تعداد نظرات : 229
تعداد آنلاین : 1


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 89
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 415
بازدید کل : 53492
تعداد مطالب : 148
تعداد نظرات : 229
تعداد آنلاین : 1



 
شانسه خوشگل....

سر جلسه امتحان یه دختره بغل دسته من نشسته بود من میگی حال کرده بودم گفتم لااقل ۲۰ نگیرم ۱۷ که رو

 

شاخشه خلاصه کلی باهاش هماهنگ کردم که بهت علامت دادم چطور برسونو این حرفا !

 

 

هیچی دیگه تا برگها رو اوردن دیدم بلند شد برگهارو پخش کرد و گفت بچها سرتون تو برگه خودتون باشه . . . !

 



نظرات شما عزیزان:

زهرام
ساعت11:28---14 ارديبهشت 1392
نباباااااااااااااااااااا.......جد
پاسخ:هه هه .......


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب:, توسط ماریا